//Pusheen Lover
Godie, bitch :*
Tuesday, November 29, 2011 | 3:32 PM | 0 comments
yo hellowwwwww, hihihi k saye dah lama sangatt tak update blog. sumpah rinduuuu :( yelah, banyak cerita tapi taktau nak update apa. hiokhiok lols :p ~

okay, saye nak cakap banyak benda ni, minggu ni ah kan, banyak sangat benda buruk yang datang kat saye. mala petaka ke apa? eh betul tak eja? ahaha xx

yeeeeee, sangat malang! facebook saye kene hacked, and taktau siapa yang buat. dah dua kali kene. kimak kan? okay sorry mencarut :(( gewamm ahh!



haaaaaaaa, ni haaa. saye dah try 'pelbagai' cara tapi tetap tak dapatt :'( hmmmm, sokayy. Estee bukan seorang perempuan yang cepat mengalah, dia seorang yang berani! ahaha lols :p power puff girl kan? <:D

and second, ada orang kata yang saye copy nama dia. lol, dia yang copy hakuhh tak sedo pulokk? :o tak malu! aku tak follow kau kat twitter, aku tak tegur kau, pastu kau tetiba mention aku cakap yang aku copy nama kau? hell-o bitchhh, jangan cakap tak serupa 'bikin' k? kau last makan kaki bila haaaa? :O k sumpah tak puas hati ni.



Omg omg D: terkejut Mak Jenah tengok ni :(( sobs sobs... saya yang tak bersalah tapi kenapa awak nak salahkan saya? awak ni, kan dah kene blocked dengan saya. padan muke hang! 

dahlah pakai nama 'Perry' . ahaha, memang lah bukan aku sorang yang name Estee tuu, tapi sumpah aku geram dengan dia ni haa. dah lah amik nama Perry, pastu Estee lagi. aiyoo, pasni apa pulak? D: gambar aku taknak amik? haha kalau kau amik..... mampuslah kau ~~ *muke gangster* marah shasha kalau dia dapat tau tauu! 

kalau awak nak sangat pakai nama tu, pakai jelah. sumpah saye tak kisah, tapi takpayah lah sampai awak tuduh yang saya ni "copycat"! menyiraaaaaap je darah hakuh! grr!! xx

And congratulations untuk boyprengg saye, Junhyung and Dojoon yang menang awards bende ntahh dekat "MAMA" tu. hihihi, scandal i tuuwwww :p k jokejoke. Congratulations jugak untuk si kembar saye, HyunA. ehehe, kembar? dia edisi putih :p ~ hiokhiokhiok. awak menang apa eh?  best dancer eh? D: ahhha, whatever lah. asalkan awak menang :* 


muka excited nak masuk 14 tahun ;D muehehe. 


Older Post | Newer Post
Disclaimer


Hello chingu(s)! Welcome to my beautiful blog. Okay, change this nonsense word with yours :)

Mood : Your mood here
Status : Your status here
Personal | Fanfic

Menu Order

About Links Entries


Tagboard

Code cbox at here. Maximum width and height 200px. No more than that !

Credits

This template was made by Farahin Abd Majid and the basecodes is belonging to Siti Hajar Zainuddin. The background was taken at Google and the header image inspired by Weheartit.

P/S : Tell me if I use your artwork but I didn't credit you.