//Pusheen Lover
thnks for..... everything :')
Monday, September 26, 2011 | 7:01 AM | 0 comments
kkk, post sebelum ni aku happy je kan? sebab cerita pasal berry kesayangan kitew tuu :3 but today, takk :'( sedohh sangat sangat actually.

hmm, kenal takk. sorang perampuan yang mukanya ala-ala barbie doll, Luna Latisya? yeahh, she's my bff, my sister. semua masalah aku, semua aku cerita dekat dia, rahsia aku semua lahh. everything :') but now, tak dahh.

Yesterday, dia ter-baca IM apa yang aku cakap dekat ween. yeahh, aku mengaku memang dulu aku ada kutuk dia. jahat? aku memang jahat! aku memang tak reti nak hargai apa yang orang dah buat kat aku! hm, tapi aku kutuk dia tu 2 bulan lalu.

aku buat tu semua BERSEBAB ! bukan aku suka suka nak kutuk dia. gentle, aku taktau kenapa aku berdendam sangatt dengan dia. sebab apa? k, yang tu tak perlu tahu ;) tapi ada lah sebab yang munasabahh.

aku ingat kenangan manis aku dengan dia :') tidur sama, onl sama, rehat sama, balik sekolah sama, key-chain sama, semualah sama sama senag cerita. tapi aku taktau kenapa boleh jadi macamni. hmm ;( k aku memang bodohh, manusia paling bodoh akulah :')






for you, Nur Adeeela Fitriana. thanks selama ni kau tolong aku. kau bahagiakan aku, thanks sangat sangat. i really appreciate it dear. but, you must know, bukan aku sorang jah yang buat silap :) thanks jugak selama ni kau tolong aku, rehat dengan aku, belanja aku, hang out dgn aku. aku takkan lupa kenangan manis kita ;) lepak sama sama dekat tepi rumah aku, buat video gila sama sama, ngewrat mamat McD sama sama. k, aku happy sangat bial kenal dengan kau :) gentle, aku happy sangat. tapi aku taktau kenapa boleh jadi macam ni kan? hm ;(


Lots of Love,
Estee Perry.

Older Post | Newer Post
Disclaimer


Hello chingu(s)! Welcome to my beautiful blog. Okay, change this nonsense word with yours :)

Mood : Your mood here
Status : Your status here
Personal | Fanfic

Menu Order

About Links Entries


Tagboard

Code cbox at here. Maximum width and height 200px. No more than that !

Credits

This template was made by Farahin Abd Majid and the basecodes is belonging to Siti Hajar Zainuddin. The background was taken at Google and the header image inspired by Weheartit.

P/S : Tell me if I use your artwork but I didn't credit you.